Termékek Menü

Spuri üzemanyag adalék benzin és dieselmotorokhoz 500ml.

Ár:
5.450 Ft
4.990 Ft (3.929 Ft + ÁFA)
Kedvezmény: 8%
Gyártó cikkszám: SPURI-500ML PIROS
Cikkszám: SPURI-500ML PIROS
Elérhetőség: 6 db raktáron
Szállítási díj: 1.290 Ft
  • Injektort,égésteret,szelepeket,porlasztócsúcsokat tisztítja,karbantartja,hűti.
  • Csökkenti a motor alkatrészeinek kopását,felső kenőanyagot tartalmaz.
  • Diszpergálja az üzemanyagtartály víztartalmát
  • 8-12 %-kal csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.
  • Növeli a katalizátor élettartamát.
  • Csökkenti a motor károsanyag-kibocsátását
  • Dermedésgátló hatása kimagasló. 1 flakon kb. 50l üzemanyaghoz elég.

Leírás és Paraméterek

Mint a Spuri hivatalos forgalmazója, kijelenthetem, hogy a magyar termékek közül a legnagyobb dicsérettel bír ez a termék!!!

Rengeteg visszaigazolást kapunk, hogy mennyire bevált és a vártnál többet kaptak a vásárlók mint amire számítottak. Jómagam is több mint 4 éve használom folyamatosan és maximálisan megvagyok vele elégedve. De beszéljünk egy kicsit a termékről is, miért és hogyan dolgozik a mi üzemanyag rendszerünkben.

 Szóval, tulajdonképpen ezt a terméket azért fejlesztették ki ( sok év munkája ), hogy a hazai silány minőségű üzemanyagok hiányzó alkotó elemeit kiegészítsék a tökéletesebb égés érdekében. Az eredmény felülmúlta önmagát. Mára egy olyan tisztító adalékot kaptunk ami többet tud versenytársainál. Miért is?! Ha valaki ezt az adalékot használja nemcsak a környezetét kíméli, de saját pénztárcáját is. Innentől használhatnék olyan szavakat amit senki nem ért és ami általában olvasható más leírásoknál is, de én ezt nem teszem megpróbálok elég közérthető lenni. Na akkor nézzük.: - amikor ezt az adalékot beöntöd az üzemanyag tankba elkezdődik a folyamat. Az anyag elkezd dolgozni és az összes szennyeződést molekuláira bontja szét, nem beszélve a vízről, melyet diszpergál. Majd tovább haladva az üzemanyag rendszeren keresztül letisztítja a lerakódásokat eljutva a befecskendező fejekhez. Teljes tisztítást végez itt is, majd a hengerbe érkezve a hengertérbe a korom lerakódást megszünteti. És innét kezdődik a varázslat. A hengerbe érve elkezdődik a folyamat, a szelepeket visszahűti így tökéletesebb zárást tudunk elérni. Ennek következtében a robbanási nyomás érték máris javul és nem beszélve az anyag égési hőmérsékletéről, mely jelentősen megnöveli a robbanási értéket és a tökéletes égés máris megtörtént amiért ki is fejlesztették ezt az anyagot. A hengerfalat megkenve tökéletes járást és könnyű indítást érünk el. A motor innen kezdve tökéletesen jár, nincsenek kiingások és nincs rángatás. A motor indításakor épp, hogy a kulcsot elfordítod és már jár is. Na itt még nincs vége: - a hengerből távozva a szelepeket tökéletesen letisztítja és áramlik tovább a katalizátoron keresztül a lambdaszondán át. Itt álljunk meg egy kicsit: - a katalizátort oly szinten kitisztítja, hogy soha többé nem kell azon aggódni, hogy eldugul és cserére szorulna. Már megint spóroltunk, de most jön az igazi csavar ugyan is a lambdaszonda az az alkatrész ami nagyban felel a mi fogyasztásunkért. Természetesen ezt is tisztítja és ez igen fontos, ugyanis ha ez elkormolódik nem megfelelő értéket küld a számítógépnek. Ugyanis ez kis kütyü nézi azaz vizsgálja a káros anyag kibocsátást, és ha ez a valami azt érzékeli, hogy nem jó az érték a másodperc ezredrésze alatt küldi az infót a számítógépnek és az pedig a befecskendezőket, vagy több vagy kevesebb üzemanyag befecskendezésre kényszeríti. Szóval a mi adalékunk lepucol mindent ezért a káros anyag kibocsátási értékünk tökéletes lesz és ennek következtében a jelentés az lesz, hogy elég kevesebb üzemanyag is. És meg is történt a csoda. De ha belegondolunk ez csak egy tökéletes kémiai folyamat és nem varázslat. Egy szó mint száz szokták mondani, ha előre gondolkozol akkor nem csak elkerülöd messziről a szervizt, de még egy valag lóvét is spórolsz magadnak. Az igazolt visszaigazolások alapján 8-15% üzemanyag marad még a tankban ha a Spuri termékét használod.    

   Gondold végig, hogy megéri-e vagy sem!  Szerintem nagyon, és csak egyszer kell befektetned a többit Te magad spórolod!!!       Köszönöm, hogy elolvastad!               

Kiszerelés 500ml
Használat nyáron 50l diesel-benzin üzemanyaghoz 100ml
Használat télen 50l diesel üzemanyaghoz 1,5x 100ml (-15 fokban)
Használat télen 50l diesel üzemanyaghoz 2x 100ml (-20 fokban)

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!